Učení je činnost, která nás provází celý život, ať už vědomě, nebo nevědomě. Náš mozek se stále učí, stále reaguje na měnící se prostředí, zážitky a situace. Často nás nikdo neučí, jak se máme učit,
Lateralita znamená přednostní užívání jednoho z párových orgánů tj. ruky, nohy, smyslových orgánů. Podle převahy užívaného orgánu určujeme praváctví, leváctví, nebo
Pohledy na domácí práce se různí podle toho, čí očima se na tuto problematiku díváte. Je-li vám někde mezi devíti až sedmnácti lety, chytne vás při zmínce o domácích pracích asi amok.
Sexualita dětí školního věku
Sexualita děti zajímá mnohem dřív. Kolem 3. roku věku si děti již plně uvědomují svět a své místo v něm, součástí tohoto uvědomování a objevování jsou zcela přirozeně i ony samy a jejich tělo –
V tomto příspěvku navazuji na článek Jak rozvíjet čtení s porozuměním. Níže popisuji další možnou strategii, kterou můžete při čtení s Vašimi dětmi využívat.
Jak rozvíjet čtení s porozuměním
Porozumět čtenému je velmi důležitá část našich čtenářských schopností a dovedností. Porozumění čtenému získává v současnosti stále hlubší význam, vede ke skutečné gramotnosti, učí nás pracovat s informacemi.
Od září 2017 nabízíme nový komplexní program na rozvoj pracovního tempa - ROPRATEM. Program je určen především dětem a studentům, kteří se potýkají s pomalým pracovním tempem.