OBLASTNÍ PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÁ PORADNA VYŠKOV, příspěvková organizace         

Aktuální články pracoviště Vyškov

17 zář

Dne 16.5.2017 proběhlo ve Vyškově pracovní setkání metodiků prevence. Setkání koordinovala PhDr. Martina Brandýsová. Jako hosté vystoupili: Mgr. Lenka Možná, krajská školská koordinátorka prevence a protidrogová koordinátorka KÚ JMK, Mgr. Dana Dlouhá a Margareta Hvižďová z Centra prevence v Brně, společnosti Podané ruce, a Mgr. Klára Matuštíková - psycholožka SPC při ZŠ Brno, Štolcova. V příloze naleznete zápis z tohoto setkání.

05 kvě

Se zavedením podpůrných opatření došlo k posílení kompetencí pedagogických pracovníků na školách. Od 1.9.2016 totiž mohou učitele sami začít s poskytováním podpory, a to bez doporučení poradny. 

21 úno

Vážené kolegyně a kolegové, dovolte mi upozornění na právě zveřejněný nový školní dotazník sloužící ke spolupráci a výměně potřebných informací o žákovi základní nebo střední školy a zejména pro nastavení optimální míry podpůrných opatření.

16 led

Tento příspěvek přináší aktuální informace k podmínkám odkladu a předčasnému zahájení školní docházky, a současně informuje rodiče o organizaci a průběhu vyšetření v naší poradně.

30 lis

Ve dnech 8.11. a 9.11. 2016 proběhlo ve Vyškově pracovní setkání metodiků prevence, které koordinovala metodička prevence OPPP Vyškov PhDr. Martina Brandýsová.

19 dub

Velmi diskutovaným tématem posledních měsíců v oblasti školství je společné vzdělávání neboli inkluze. Jelikož je toto téma stále více aktuální a dostupných (často i rozdílných,

15 bře

V regionu Vyškov, Bučovice a Slavkov u Brna se nachází celkem 53 škol (26 základních škol neúplných, 20 základních škol úplných, 2 základní školy praktické, 4 střední školy,

21 led

Informace k rozvojovému programu pro předškoláky TĚŠÍME SE DO ŠKOLY na pracovišti Vyškov

21 led

Odborní pracovníci poradny nabízí rozvojové programy pro děti předškolního věku cílené na zdokonalování předškolních dovedností. Programy jsou určeny jak pro skupiny dětí,

28 říj

Úspěšnost ve škole je podmíněna mnoha faktory a jejím předpokladem jsou dostatečně rozvinuté intelektové schopnosti. Jejich plné využití může být však z různých důvodů blokováno.